În galeria foto ataşată acestui subiect veţi găsi trei seturi de
fotografii. Vă prezentăm în premieră primele fotografii ale
campaniei de promovare a lui 500 în America, o campanie din care
jocul de limbaj al americanilor nu se dezminte. „Bigger isn’t
better. It’s just harder to park”. Nu ştiu cât de mult vor aprecia
americanii adevăraţi aceste glumiţe dar cu siguranţă mulţi dintre
ei vor aprecia consumul redus, originalitatea lui 500 dar şi
modalităţile exclusive de personalizare.
Legat de personalizare veţi regăsi în fotografii şi câteva din
cele mai importante accesorii pe care şi le pot comanda americanii
pentru 500. În America, toate accesoriile pentru Fiat vor fi
comercializate de divizia specială a grupului Chrysler, Mopar.
Peste 150 de accesorii vor fi disponibile pentru micul 500, iar
preţurile variază de la 21 de dolari – un capac pentru busonul
rezervorului, la 1.400 de dolari un kit de caroserie.
Chiar dacă nu vor opta pentru accesoriile Mopar, americanii se
pot bate şi ei pe o nouă versiune 500 by Gucci, lansată zilele
trecute. Este vorba despre 500 C by Gucci, o maşină lansată ca
urmare a celor peste 3.000 de comenzi primite pentru versiunea
hatchback semantă de Gucci. La fel ca şi modelul standard,
decapotabila 500 semnată Gucci va fi disponibilă în doar două
culori, alb cu elemente argintii satinate sau negru cu elemente de
carsoerie cromate. La interior dungile Gucci se regăsesc pe
tapiţerie şi foarte spectaculos pe centurile de siguranţă. Să vedem
acum câtă isterie va crea noul cabriolet Gucci.